Τοποθεσία
Ημερομηνία Δημοσίευσης
Τύπος Εργασίας
Περιγραφή-Αρμοδιότητες
PERSONAL ASSISTANT – ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΟΗΘΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Θεωρείται θέση στρατηγικής σημασίας για την Εταιρεία.
Κύρια καθήκοντα/βασικές αρμοδιότητες της θέσης:
• Διαχείριση του ημερολογίου του Προέδρου της Εταιρείας.
• Οργάνωση του προγράμματος συναντήσεων.
• Συντονισμός και διευθέτηση των επαγγελματικών ταξιδιών, συμπεριλαμβανομένων κρατήσεων, εισιτηρίων, διαμονής, κλπ.
• Βασικό ρόλο στην υποστήριξη της οργάνωσης και υλοποίησης των Εταιρικών εκδηλώσεων.
• Ενεργή συμμετοχή με παρουσία σε επαγγελματικά ταξίδια στο εσωτερικό και εξωτερικό.
• Η διαχείριση της αλληλογραφίας ( γραπτή και ηλεκτρονική ) του Προέδρου καθώς και τις τηλεφωνικές του κλήσεις.
Απαραίτητα προσόντα
• Απόφοιτος Διοίκησης Επιχειρήσεων, Νομικής, Οικονομικών ή και Πολιτικών επιστημών
• Ελάχιστη προϋπηρεσία 3 ετών σε αντίστοιχη θέση εργασίας.
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία) και άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
• Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint, Outlook )
• Αναλυτική και σύνθετη σκέψη
• Άριστες οργανωτικές δεξιότητες, δεξιότητες multitasking και ικανότητα στη τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
• Δυνατότητα εργασίας υπό πίεση, προσαρμοστικότητα σε ταυτόχρονες πολλαπλές ενέργειες-εργασίες, ανάληψης ευθυνών & επίλυσης προβλημάτων
• Κριτική αντίληψη για επίλυση προβλημάτων
Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (αναλόγως τυπικών προσόντων)
• Σταδιοδρομία σε ένα ευχάριστο και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
• Άριστες συνθήκες εργασίας και συνεργασίας
• Ευκαιρίες συνεχούς εκπαίδευσης & ανάπτυξης