Τοποθεσία
Ημερομηνία Δημοσίευσης
Τύπος Εργασίας
Περιγραφή-Αρμοδιότητες
• Διαχείριση όλων των λογιστικών ενεργειών όπως τιμολόγηση, A/R, A/P, GL και συμβουλευτική, λογιστική κόστους, λογιστική απογραφής και αναγνώριση εσόδων
• Συντονισμός και καθοδήγηση της προετοιμασίας προϋπολογισμού και οικονομικών προβλέψεων και αναφορά διαφορών
• Έγκαιρη προετοιμασία και δημοσίευση μηνιαίων οικονομικών καταστάσεων
• Συντονισμός προετοιμασίας κανονιστικών εκθέσεων
• Διερεύνηση τεχνικών λογιστικών θεμάτων ως προς τη συμμόρφωση
• Υποστήριξη μηνιαίων και ετήσιων κλεισιμάτων
• Διασφάλιση του ποιοτικού ελέγχου των χρηματοοικονομικών συναλλαγών και της χρηματοοικονομικής πληροφόρησης
• Διαχείριση και συμμόρφωση με τις τοπικές, κρατικές και ομοσπονδιακές απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων και φορολογικών δηλώσεων
• Ανάπτυξη και τεκμηρίωση επιχειρηματικών διαδικασιών και λογιστικών πολιτικών για τη διατήρηση και ενίσχυση των εσωτερικών ελέγχων
• Επιπλέον καθήκοντα ορκωτού ελεγκτή λογιστή ανάλογα με τις ανάγκες
Απαραίτητα προσόντα
• Αποδεδειγμένη εμπειρία σε θέση Οικονομικού Ελεγκτή
• Τουλάχιστον 5 χρόνια εμπειρίας σε λογιστικά και χρηματοοικονομικά
• Εξειδικευμένος τίτλος στη Λογιστική
• Θα προτιμηθούν υποψήφιοι με Πιστοποίηση Ορκωτού Λογιστή (CPA) Πιστοποίηση Γνώσεων Λογιστών (CMA)
• Πλήρης γνώση των αρχών και των διαδικασιών λογιστικής
• Εμπειρία στη δημιουργία οικονομικών καταστάσεων
• Εμπειρία στις λειτουργίες του γενικού καθολικού και τη διαδικασία κλεισίματος στο τέλος του μήνα / έτους
• Άριστη χρήση λογισμικών λογιστικής και δεξιότητες διαχείρισης
Παροχές
.