Τοποθεσία
Ημερομηνία Δημοσίευσης
Τύπος Εργασίας
Περιγραφή-Αρμοδιότητες
• Καθημερινή παρακολούθηση του δικτύου μηχανημάτων μέσω εργαλείων διαχείρισης και παρακολούθησης.
• Παροχή πρώτου και δεύτερου επιπέδου υποστήριξης σε χειριστές μηχανημάτων.
• Καταγραφή συμβάντων, ειδοποιήσεων και βλαβών σύμφωνα με προκαθορισμένες διαδικασίες και SLA.
• Απομακρυσμένη επίλυση βλαβών σε τεχνικά ζητήματα υψηλής τεχνολογίας μηχανημάτων.
• Πραγματοποίηση health checks και διαδικασιών ποιοτικών ελέγχων προκειμένου να επαληθευθεί η ορθή λειτουργία.
Απαραίτητα προσόντα
• Πτυχίο Πανεπιστημιακού ή Τεχνικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Ηλεκτρονικών Μηχανικών, Μηχανικών Υπολογιστών, Επιστήμης Υπολογιστών ή οποιουδήποτε άλλου σχετικού τομέα.• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Δεξιότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας
• Πάθος για εκμάθηση νέων τεχνολογιών και προθυμία για συνεργασία με άλλα τεχνικά τμήματα
Προαιρετικά Προσόντα που θα εκτιμηθούν :
• Προγενέστερη εμπειρία σε Technical Support/Network Operations Center.
• Μηχανολογικές γνώσεις (πλακέτες, αισθητήρες, ηλεκτρικά μοτέρ) κ.α.
Τι αναζητούμε:
• Ομαδικό Πνεύμα
• Ενδιαφέρον για τεχνικά προβλήματα
• Υψηλό επίπεδο συνεργασίας
• Όρεξη για μάθηση και εξέλιξη
• Ευχέρεια επικοινωνίας
Παροχές
• Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών & bonus παραγωγικότητας
• Θέση πλήρους απασχόλησης, με προοπτικές εξέλιξης σε αναπτυσσόμενο δυναμικό περιβάλλον.
• Συνεχής εκπαίδευση